Grąžinimo taisyklės
PREKIŲ
GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
1. Prekių grąžinimas ir keitimas.
1.1. Prekių
grąžinimą reglamentuoja Civilinio kodekso 6.228 10 straipsnis, kurio 1 dalyje
įtvirtinta, jog vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir
nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228 11 straipsnyje, išlaidų,
per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose
sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
1.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota
siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne
vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.
1.3 Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo
išlaidas apmoka pardavėjas.
1.4. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai
padaryti per 14 (keturiolia) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos,
informuodamas Pardavėją el. paštu.
1.5. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje
pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas
ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos
apsauginės plėvelės ir kt.). Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį
(atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).
1.6 Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui Pirkėjui grąžinami
visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.7. Grąžinant
gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga
preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę,
ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).
1.8. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja
pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.
1.9. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali
tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos,
informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba
siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą.
1.10. Grąžinama nekokybiška prekė turi būti originalioje
tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokią pirkėjas gavo. Grąžinant prekę būtina pateikti
popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.
1.11. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų
prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šių Taisyklių 1.4-1.5,1.9-1.10 punktuose
nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.12. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida,
grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
2. Baigiamosios nuostatos.
2.1. Šios prekių grąžinimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis
LR įstatymais ir teisės aktais.
2.2.. Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė. Visi nesutarimai,
kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus
susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
Prašymą/skundą
dėl mūsų elektroninėje parduotuvėje
įsigytos
prekės ar paslaugos galite pateikti Tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.
p.
tarnyba@vvtat.lt,
tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt
(taip pat
Tarnybos
teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS
platformoje
http://ec.europa.eu/odr/